Strony

sobota, 8 czerwca 2013

PREZENT IDEALNY

O czym marzy Małgorzata Sz-G?!
Oczywiście o całej masie rzeczy.
Z jakiego prezentu mogłaby się ucieszyć?!
Oczywiście z każdego.
Okazuje się że osoby które znają mnie ciut lepiej niż reszta populacji, wiedzą że lubię praktyczne i nietypowe rzeczy.

Na ten przykład wiertarka (typowo kobiecy gadżet), albo ... palety (euro - palety).
Te ostatnie dostałam w prezencie urodzinowym, wszak wiekiem chrystusowym od wczoraj mogę się pochwalić.
I co ja mogłam z nimi zrobić?!
Cięłam, skręcałam, malowałam i ...

To chyba oczywista oczywistość ze zamierzam się pochwalić ...

Będę się chwalić moim nowym siedziskiem - zielonym.
Potencjalni goście nie będą już musieli siedzieć jak susły na krzesłach.
Oraz stoliczkiem. Już nie trzeba będzie kubków na kolanach trzymać.
Rzecz jasna, wszystko jest w wersji dla leniwych, czyli na kółkach.

Oraz oczywiście jestem z siebie dumna i blada.



2 komentarze:

  1. Ojeeej, to spóźnione, ale najszczersze wszystkiego najjjj!!!
    Oraz zazdraszczam palet,a tym samym stolika i siedzisk(siedzisków?!).
    U nas póki co rządzi wiekowy narożnik wieloryb i mini barek na kółkach szumnie zwany stolikiem ;-P
    Goście nie maja lekko ;-)

    OdpowiedzUsuń