Strony

niedziela, 9 czerwca 2013

NAUKA ANGIELSKIEGO - OPŁACA SIĘ

Każdy, mały i duży wie, że języków opłaca się uczyć.
No więc my się uczymy. Może nie tak że o matko.
Raczej powolutku, bez ciśnienia, własnym tempem.
Za 2 tygodnie okaże się na jakim poziome jesteśmy.
Za 2 tygodnie bowiem otrzymamy wyniki z Wielkiego Testu.

A dlaczego się opłaca?!
Nie tylko w związku z tym iż to bardzo przydatna umiejętność, która może nam się przyda np na wakacjach.
Dzieci dostały bowiem w nagrodę za wzięcie udziału w teście bilety do kina, teatru, komiksy ...
Nawet ja załapałam się na książkę.
Czad.
Ci co nie chcieli brać udziału i czekali przed wejściem, też mieli sporo atrakcji.
Obok bowiem przechodziła procesja do Katedry Łódzkiej. Co niektórzy nawet na kazanie z megafonu się załapali ... Ja tam jednak wolę swoją książkę.

To teraz czekamy na wyniki.
Okaże jacy mądrzy jesteśmy. To znaczy potomstwo moje wraz z rodzicielką są, czyli mną.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat samych książek do nauki języka angielskiego jest sporo i myślę, że jak najbardziej warto jest je mieć. Kiedy dzieci chcą uczyć się języka angielskiego to jak czytałem na stronie https://earlystage.pl/blog/2020/09/29/gry-do-nauki-jezyka-angielskiego/ gdy do nauki języka angielskiego fajnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń