Strony

niedziela, 14 kwietnia 2013

JAK ZOSTAĆ PERFRKCYJNĄ ŚNIADANIOWĄ MAMĄ?!

Powracam do życia.
Mam nadzieję że wkrótce powrócę na blogowe łono, które ostatnimi czasy znacznie zaniedbałam.

Przepis "jak zostać perfekcyjną śniadaniową mamą"

Codzienne śniadanie potomstwa mego, składa się zazwyczaj z miski ciepłego mleka i płatków. Szybkie, nie wymagające większej uwagi, nie stwarzające ryzyka tragedii w przypadku mojej osoby niekoniecznie zalogowanej w pełni do rzeczywistości.
Ale jak przychodzi weekend ... możemy poszaleć. Za sprawą mojej ulubionej młodszej siostry, niemalże rytuałem sobotniego poranka stały się omlety ze szczypiorkiem. Jeśli tylko produkty niezbędne w domu występują, w zasadzie zawsze w sobotę rano serwuję takie dane potomstwu na śniadanie.

- Mamo, to są najpyszniejsze omlety jakie jadłem! - odparł smakowicie mlaskając Marian - W tym tygodniu! - dodał po chwili.

Tak wiec raz w tygodniu jestem najlepszą śniadaniową mamą.

Od razu człowiekowi samoocena rośnie.
Byle do przyszłej soboty.

Tym czasem nastrajamy się na kolejny tydzień. Jakże inny w porównaniu z ostatnim miesiącem. Po 4 tygodniach, mój ulubiony młodszy syn, postanowił wyzdrowieć.
Koncerty w oskrzelach i płucach ucichły. Wracamy do szkoły!
Oł jeeee 

6 komentarzy:

  1. Podniesiona samoocena dobrze robi na puder, więc tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak mówisz, to może w końcu zacznę go używać, wszak w moim wieku to już chyba powinnam ...
      I w sensie że będzie się lepiej układał?!

      Usuń
  2. Też tak mam, że jak coś podam młodym i usłyszę : "Mamo to moje najulubieńsze danie" To mi skrzydła rosną ;)
    a potem wracamy do ekspresowych owsianek lub płatków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że jeszcze czasem jesteśmy dla swoich potomnych w czymś NAJ.
      A owsianka dobra rzecz - chociaż nie udało mi się opanować tajemnej wiedzy odnośnie jej przygotowania.

      Usuń
    2. Zdradzę ci tajemnicę... Jest takie cudo co zalewasz wrzątkiem i po 3 min gotowa owsianka z owocami ! To nie słodki kubek (blee) ale innej firmy i wybór ogromny!

      Usuń
    3. To ja chyba ograniczona mocno jestem, bo nie słyszałam o czymś takim. Normalnie muszę poszukać w sklepie.
      Oczyma wyobraźni widzę te cudne poranki ...
      Dzięki ci ogromne

      Usuń