Strony

czwartek, 11 października 2012

SKLEROZA?!

- Od czego boli cię brzuszek?
- Nie wiem, ale boli mnie jak siedzę i stoję. W ogóle to cały czas mnie boli.
- Może coś zjadłeś? - usiłowałam znaleźć powód Marianowych dolegliwości.
- Nie, nie mam apetytu.
- A kiedy robiłeś siku?
- Wczoraj rano?! - oznajmił z niepewnością.
- I od wczoraj nic?
- Nie. Zapomniałem!

Ot i mamy winowajcę. Skleroza! Marian zapomniał od 2 dni zrobić siku!
Po problemach, które skończyły się kilkudniowym pobytem w szpitalu z wycięciem dziwnych rzeczy z pęcherza potomka, na dźwięk "infekcja pęcherza" dostaję drgawek.

Podejrzenie - zapalenie dróg moczowych.
Po lekach pamięć mu wróciła. Czekamy na wyniki badań.

To, że ja zapominam o różnych rzeczach, wie każdy.
Moi znajomi przyzwyczaili się już do tego. Przypominają mi o wszystkich, nawet najbardziej oczywistych oczywistościach. Ale żeby zapomnieć gdzie jest toaleta?
Zaniki pamięci rzuciły mu się dziwnie. Nie zapomniał o odrobieniu lekcji. Nawet tych, których nie miał zadanych, wywołując niemałe zamieszanie wśród kolegów i koleżanek.

Taka wybiórcza skleroza z urojeniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz