Strony

środa, 14 października 2009

... że niby co ?

Trochę się nie wyspałam, trochę wymarzłam, pogniotłam w autobusie. Jakaś młoda osoba pomyliła nawet moje ranie z oparciem :(  Rano nie miałam czasu wyprostować włosów, więc mam nieład artystyczny. Poprawiony przez wiatr prezentuje się, hmm powiedziałabym ciekawie.... Ale żeby zaraz: "wyglądasz fatalnie". Przecież ja zawsze jestem piękna. W sumie to się nawet tak źle nie czułam, dopóki sąsiad mój,  z biura obok uraczył mnie tym porannym komplementem. Dobrze że nie krzyknął ani nie uciekł na mój widok. Ale to by tłumaczyło dlaczego nikt koło mnie nie siadał w autobusie. Od razu zaczęło mnie wszystko boleć, poczułam jak bardzo jestem śpiąca. Na dworze pada, wieje, dmucha ...

No ale dzielne trzeba wypełniać swoje obowiązki.
To tylko 8 godzin w pracy - może nawet ktoś tu zabłądzi, potem tylko chwilka w autobusie (godzinka, może półtorej), pół godziny w kolejce na poczcie i w domu krasnale z czego jeden w stanie podejrzanym. Podejrzewam go o przemycenie wirusa :(  Czyli jutro nie będę wyglądała lepiej, bo pewnie kolejna nieprzespana noc przede mną. Zacznę rozglądać się za nową pracą. Myślę że szanse są, biorąc pod uwagę fakt, że niedługo Halloween, a w takim stanie, to co wychodzi mi naturalnie, bezwiednie, tak po prostu, to straszenie 
Zapowiada się kolejny fascynujący dzień

P.S z Groszkiem to już chyba naprawdę koniec!
Dzisiaj nawet nie próbowałam z nim rozmawiać. Jeszcze wczoraj myślałam że zaprowadzę go na terapie do specjalisty od popsutych durszlaków (nie pamiętam jak się nazywa ten pan, bo jest jeszcze wcześnie rano). Dzisiaj jakoś mi się już nie chce. Może jutro znowu zmienię zdanie - w końcu kobieta zmienną jest ;)
Zobaczymy jak bardzo będzie prosił :)

 P.S 2
Jednak jestem piękna. Sebastian przyglądał się długo, ale w końcu znalazł moje ukryte piękno. Było głęboko schowane, ale jest ;)

1 komentarz:

  1. Chciałem zaprotestować ;) piękno wcale nie było głęboko schowane jest zupełnie na wierzchu. Widocznie kolega z sąsiedniego biura ma którąś z przypadłości:
    a)słaby wzrok
    b)najadł się grzybków :)
    c)do godz 12 funkcjonuje na automatycznym pilocie i dla tego nie wiele widzi (słabe oprogramowanie)
    d)jest kosmitą
    ;))))

    OdpowiedzUsuń