Strony

piątek, 9 stycznia 2015

KOŃCZ WAŚĆ, WSTYDU OSZCZĘDŹ

No i jak wam się zaczął Nowy rok?!
Mój zaczął się tak, że już mógłby się skończyć!


Święta przeżyliśmy - było w sumie fajowsko - tłumnie, rodzinnie ... tak jak Święta wyglądać powinny.
Nowego Roku z potomstwem nie przegapiliśmy, bo prąd był, choć tego dnia różne dziwne rzeczy się działy. Szczególnie połączenie z internetem było tylko wtedy kiedy miało ochotę.

Tak sobie myślałam (tak, tak, zdarza mi się) że może jednak w tym roku to ja bym sobie odpuściła tego bloga. Ostatnio tak mi szło jak krew z nosa. Bo cóż ja mam pisać, jak u nas nudy, nic się nie dzieje, co najwyżej wkurza ...
No ale z natury gadułą jestem, a że szkoda mi tu potencjalnych odbiorców zmęczyć zanadto i zniechęcić szybko, to pewnie z blogiem tak szybko się nie rozstanę.

Przede wszystkim żyjemy - wszyscy w jednym kawałku.
Marian odpowiednio został napromieniowany - palec jest na właściwym miejscu.
Ma tylko zakaz KOPANIA nogą przez 2 tygodnie co by kość mogła nabrać mocy na kolejne akcje.

I to by było na tyle jeśli chodzi o emocjonujące zdarzenia ...
Cisza przed burzą?!

Na koniec nie omieszkam pochwalić się jakiego to mądrego potomka na własnej krwi wyhodowałam.
Przyszły już wyniki grudniowych egzaminów i powiem szczerze ze jestem dumna i blada. Same A i B, tylko z czegoś jak nasz WOS - C, ale ja też nigdy z politycznych rzeczy mocna nie byłam. Za to potomek wykazuje zadatki na naukowca. Nawet w nagrodę na wycieczce naukowej był z "najlepszymi".

Jeszcze kiedyś będzie o nim głośno!
Pamiętając jak mawiał mój profesor od Psychologii - dzieci dziedziczą inteligencję po matce.
Sami więc rozumiecie że nie mogę się powstrzymać - sama siebie przecież chwalić nie będę.


A wy bądźcie obrzydliwie szczęśliwi w tym Nowym 2015 Roku!

8 komentarzy:

  1. Zgadzam sie w 100% z teroria ..... dziedziczenia;-))
    Wszyskiego co najlepsze na ten Nowy i wszystkie nastepne "Roki"

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo...mnie się ta teoria dziedziczenia podoba, jeśli ja jestem taka mądra jak moje potomstwo to wowowow:) To ja jeszcze mogę Einsteinem zostać w późnym wieku.
    Gratulacje dla potomka, no i dla matki też się należą oklaski!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci że z tym twoim synem to się postarałaś!
      Oklaski na stojąco dla nas obu!

      Usuń
  3. ... a moja córa wszystkie złe cechy ma po tacie ;-) Inteligencję oczywiście po mnie - bardzo dobra teoria!
    Ja się nauczyłam, że nie wolno wygłaszać zdania, że "moje życie jest takie nudne". Raz tak powiedziałam i wtedy zaczęło się, działo się, oj działo!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda ja już jestem w tym wieku, kiedy bardzo lubię nudę. Uwielbiam stan jak się nic nie dzieje. Ja po prostu nie lubię jak wszystko idzie okrakiem i wspak, albo wcale.

      A Olga ma jakieś złe cechy?! Czyżbyś miała męża idealnego?!
      Pozdrowienia dla was

      Usuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń