Strony

czwartek, 14 czerwca 2012

CUD 13go


W kwietniu po raz tysiącpięćsetniewiemktóry wysłałam maila do szkoły w Irlandii z zapytaniem o mój certyfikat ukończenia kursu nauki języka angielskiego, który uległ biodegradacji.
Wczoraj, to jest 13 go dnia miesiąca czerwca, dostałam potwierdzenie przeczytania wiadomości!!!

I chociaż odpowiedź uzyskaną inną drogą już znam, być może uzyskam pisemną inną, bardziej mi się podobającą?!

A dzisiaj ...
Jak dobrze ze wzięłam do pracy okulary przeciwsłoneczne zamiast przecudnej urody parasola.
Pada, leje, grzmi ...




Zdjęcie znalezione w sieci

4 komentarze:

  1. Ale Ty sie nie dziw, moze oni w Irlandii maja internet na korbke. Ten co korbka kreci tez musi odpoczac;))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak tu wszytsko dlugo trwa zalaszca oczekiwanie na certyfikaty, Moj chlopak czeka juz ponad rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuje żeby za nim pochodził - za tym certyfikatem, bo jak ja się dowiedziałam, mój miał (jak wszystkie po 2 latach) bliski kontakt ze SZREDEREM. Mogę teraz dostać nowy, ale muszę za niego zapłacić!!!

      Usuń