Strony

niedziela, 16 stycznia 2011

To wszystko wina niewłasciwych sterowników

Oczywiście opis wersji która znalazł Seler dotyczy informatyków. Nie możemy jednak generalizować. Osobiście znałam jednego - mojego osobistego tatę - u którego kilka opcji z wersji chłopak działało nawet po 30 latach. No ale to był wersja z czasów kiedy komputery dopiero wchodziły.
Oczywiście błędy systemowe pojawiają się i w innych modelach. Ja na ten przykład, miałam do czynienia z bardzo wadliwym i często zawieszającym się przypadkiem mechanika samochodowego.
Myślę że duże znaczenie maja tutaj sterowniki, które instalują kobiety. Wydaje się że tym razem użyłam właściwych.
Profilaktycznie jednak, nie chcę sprawdzać czy po zmianie systemu na mąż tez będą bez zastrzeżeń.

Faktem niepodważalnym jednak jest iż facet to istota do której bardzo ciężko jest dobrać odpowiednie oprogramowanie i często trzeba restartować i formatować system

6 komentarzy:

  1. Ja resetuję i formatuję już prawie 40 lat (to chyba niemożliwe, a jednak prawda)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się skąd ten pomysł żeby napisać o braku chęci zmiany opcji rozrywkowej na system operacyjny??
    Czyżby pierwsze symptomy wyparcia wezwań wewnętrznych?? ;)
    a jeśli napisałam zawile to przepraszam :D
    ogólnie chodzi o to, że pakiet rozrywkowy to tylko pakiet, a system operacyjny to daje większe możliwości :P
    podpisano
    żona informatyka :D
    PS. ciekawe czy się domyślisz kto :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu - w takim razie moje ukłony w twoją stronę. Gratuluje cierpliwości. Ja po 8 latach powiedziałam pas.

    Dominisiu - zgadłam?!- Wyparcie wezwań wewnętrznych?! Może raczej asekuracja.
    A twój informatyk jest inną wersją - kosmiczną :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Błędy pojawiały się, pojawiają i będą pojawiać.
    Czasem trzeba tylko pomyśleć jak przechytrzyć system. I to jest nasze zadanie, kobietki. Próbować do skutku.
    A jak się nie udaje?
    Wyjście jest. Inny model:).

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak nie trudno się domyśleć, że to ja :D a mój informatyk to wersja małopolska :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ida - to taka szkoła cierpliwości :)
    Czasem jednak faktycznie tak się zawiesi system ze nie ma innego wyjścia jak tylko wymiana. Gorzej jak nowy model okazuje się równie zawodny.

    Dominika - wersja małopolska - to wiele wyjaśnia :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń