Strony

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Marcin zmiennym jest

- Mamo! Czy mogę już pójść do przedszkola?- zapytał uroczyście Marian w bardzo poranny piątek, lub jak kto woli piątkowy bardzo wczesny poranek.
Oczywiście zanim moje zwoje mózgowe zaczęły odbierać jakiekolwiek bodźce, minęło trochę czasu.
Dziecię siedziało obok śpiącej jeszcze smacznie, nic nie podejrzewającej mnie, kompletnie ubrane (chyba zapisze szarym mydłem na kominie), w butach i przebierało nóżkami.
- Czy możesz już wstać? Chciałbym być pierwszy w przedszkolu - dodał  zniecierpliwiony, widząc iż szpary w moich oczach, powolnie zaczynają się powiększać- Aha, i nie chce śniadania. Zjem w przedszkolu. Nie będę marnował czasu na jedzenie w domu.

Nie wiem czy syn mój się pochorował, czy miał chwilowe zachwianie osobowości.
Brałam również pod uwagę możliwość dosypywania przez panie przedszkolanki "czegoś" do posiłków. Albo że tym co pierwsi przyjdą coś dają?!
W każdym razie zaczęłam się martwić. Wszak mój ulubiony najmłodszy syn działa tylko napędzany szantażem.
Żeby wstał z łóżka na ten przykład działa "Marian, leci Słoneczny patrol!"
Żeby ubrał się i zjadł śniadanie, należy uruchomić "bo wyłączę ci w/w"
Bo należy również wspomnieć, że od czasu odkrycia przez Selera starego serialu o cycatych ratowniczkach z gorącej plaży, Marian stał się najwierniejszym widzem.
I tak spędzają poranki - Marcin i Seler, siedzą zaspani na kanapie, gapią się w TV i bujają się rytmicznie :)
Z tym bujaniem, to trochę przesadziłam - ale ja mogę.

Dzisiaj świat jakby normalniejszy
Marcin postanowił spóźnić się tak bardzo, jak tylko się da.
Ponoć kobieta zmienną jest ...

A teraz przyszedł czas na bardzo miłą i przyjemna część programu.
Zostałam nagrodzona, wyróżniona, zauważona przez IDĘ.
BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ.
Jak z każdą nagrodą, z ta również wiążą sie jakieś konsekwencje.
Należy:

1. Podziękować osobie przyznającej nagrodę. 
2. Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie
3. Umieścić na swym blogu odznaczenie
4. Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów
5. Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę


W związku z tym iż zbieram się jak sanki w maju, moje ulubione blogi zostały już wyróżnione oraz ponieważ mam w nosie zasady, to wyróżnienie rozdam komu mi się podoba, bez względu na to czy to 1sze czy 15te.
Tak więc wyróżniam, nagradzam:
SELERA - bo któż jak nie on
CZARNEGO PIEPRZA - bo jest moim językowym guru. W sumie to nie tylko językowym, ale nie będę słodzić bo się jej uleje.
AKULARKA - bo na samą myśl o czytaniu jej bloga się uśmiecham.
STARDUST - bo ma wspaniałego Wspaniałego i dzięki niej dalekie jest jakby bliższe.
SZUFLADĘ - bo mój mały kosmos, to pikuś w porównaniu z jej galaktyką
NIVEJKĘ - bo jej cdn doprowadzają mnie nie powiem do czego, a i tak nie mogę się ich doczekać.
IDĘ - bo jej się należy, nawet 2 razy
SPRZEDAWCĘ - za podejście do szanownego potencjalnego klienta
OPERUJĘ W PERU - bo robi masę rzeczy dla innych, nie myśląc o sobie, opowiadając jednocześnie niesamowite historie

HOLDENA - bo ciągle mu smutno
ASIĘ - bo jest i da radę.

8 komentarzy:

  1. Się najpierw uśmiałam z Mariana, za co go serdecznie przepraszam, ale powstrzymać się nie mogłam;-)
    A później natentychmiast się wzruszyłam;-)
    Dziękuję bardzo Gosiu;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akularku - Marian się przyzwyczaił, w końcu jest naszym domowym rozbrajaczem.
    Ależ nie ma za co (w sensie że dziękować). To dla mnie sama przyjemność podczytywać cię z kubkiem kawy:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia jest, ale czy da radę???

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam niemal pewna, że wczoraj pisałam tu komentarz... No w każdym razie dziękuje bardzo:)
    Bardzo, bardzo, bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asieńko - Nie dasz rady, albo nie masz ochoty, to nic. Ważne że jesteś.

    Nivejko - proszę bardzo. Bardzo, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. może bym wpadła któregoś dnia na herbatę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu - to ty na specjalne zaproszenie czekasz??
    ZAPRASZAMY

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie! Pozdrawiam serdecznie Autorkę i Czytelników.

    OdpowiedzUsuń