Strony

wtorek, 18 grudnia 2012

JUŻ CZAS

W mojej głowie jest zainstalowany radar. Jeśli zaczyna wysyłać sygnały ostrzegawcze, to znaczy że już czas na odpoczynek. Choćby na kilka dni wolnego.

Pierwszym objawem, który powinien mnie zaniepokoić, jest brak książki. Przeczytałam już wszystko na co miałam ochotę i w perspektywie mam codzienne dojazdy autobusem do pracy BEZ CZYTANIA ... No chyba że byłam niegrzeczna i to kara, to ok.

Jeśli na ten przykład w moim notatniku w pracy zaczyna brakować miejsca, bo wypełniony jest obrazkami (aktualnie choinki i bombki) spod których ciężko jest mi dostrzec notatki.

Lub wysyłam smsa "już nie zawracam ci głowy - pracuj dzielnie" po czym zasypuję odbiorcę mailami, co zwarzwszy na to iż odbiorca skrzynkę elektroniczną otwiera w komórce nie stanowi różnicy dla wspomnianego, czy przeczyta 10 smsów czy 10 maili.

Lub jeśli zamykam drzwi wychodząc z domu na zamek do którego potomek klucza nie posiada, bo taki był plan - nie wszystkie klucze na raz i tylko fakt iż nasza NIANIA ukochana mieszka na tym samym osiedlu ratuje dziecię przed zamarznięciem lub kwitnięciem do pierwszej gwiazdki lub do czasu kiedy z młodszym obywatelem G, wyżej wspomniana wróci ze szkoły...

Oznacza to , że właśnie nadszedł TEN CZAS

Tym razem cudnie się składa, bo zaraz, za momencik Święta. Ja zaczynam wolne już od piątku i powrócę (albo i nie, jeszcze się zastanowię, ale raczej tak) dopiero przed Nowym Rokiem, chyba że koniec świata jednak mnie zaskoczy w piątek czy sobotę (różne źródła różnie podają).

Jeszcze tylko 2 dni :)

4 komentarze:

  1. Na koniec świata to bym jednak nie liczyła, gdyż ponoć ma trwać siedem lat ;-) "dzieś" tak wyczytałam ;-)
    Oraz wobec tego, że już czas, życzę Tobie spokojnych i radośnych świąt;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, 7 lat to sporo czasu ;)
      Akularku, Tobie również cudowności na te święta ;)

      Usuń
  2. Niech Tam dokąd wybywasz ze swoją rodzinką cudnie leniwie, przecudnie miło i najcudowniej uroczo mija czas...
    Świąteczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ida będzie najcudowniej - na kanapie w dużym pokoju. Tylko MY i święty spokój.
      Ściskam cieplutko

      Usuń