Strony

poniedziałek, 14 listopada 2011

GRUNT TO DOBRA I PRZEMYŚLANA DECYZJA


Są decyzje, których nie można, a już na pewno nie powinno się podejmować zbyt pochopnie, bez wcześniejszego kontaktu "z bazą", czyli punktem odpowiedzialnym za myślenie u danego osobnika, gdziekolwiek by się on (ten punkt) znajdował.
W zasadzie nasze życie to nic tylko decyzje, wybory, decyzje którym towarzyszą inne wybory  ...


-Wiesz mamo, myślę że to był bardzo dobry wybór! - stwierdził Marcin
- Bardzo się cieszę że tak sądzisz. A jaki wybór masz na myśli?!- zapytałam lekko zdziwiona
- No, że wybrałeś mnie zanim się urodziłem. Z pośród tylu dzieci aniołków, wybrałaś właśnie mnie! Teraz masz takiego kochanego i mądrego synka. - zapomniał dodać "skromnego"

Zabrzmiało to jak oczywista oczywistość. Zabrakło mi jeszcze tylko "HeloOołłł"

To fakt. Na swoim koncie mam kilka decyzji mniej lub bardziej przemyślanych. Ale ta jedna, a w zasadzie dwie, są zdecydowanie najlepsze na świecie.

3 komentarze:

  1. Racja, swieta racja!!! Usciski dla "wybrancow"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ina - "wybrańcy" pozdrawiają cię również cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. No i tak trzymaj!!!1Pozdrowionka serdeczne krystynkabaj

    OdpowiedzUsuń